Σάββατο, 17 Μαρτίου 2012

Abandoned: Ferrari 365 GT4 2+2

    Πρώτη ουσιαστική δημοσίευση. Ξεκινάω λοιπόν με κάτι αρκετά εντυπωσιακό, ειδικά δεδομένου ότι μιλάμε για αμάξι που βρίσκεται στην Ελλάδα. Πριν από κάποιους μήνες είχα ακούσει τις φήμες για μία καφέ εγκαταλειμμένη Ferrari στα Μεσόγεια. Στην αρχή πρέπει να πω ότι δεν τις πίστεψα, και μόνο όταν μου το επιβεβαίωσε ένας φίλος που εμπιστεύομαι αποφάσισα να ασχοληθώ. Τυχαία πριν από λίγο καιρό ήρθα σε επαφή με τον άνθρωπο που την έχει (είχε τουλάχιστον μέχρι τότε), και πήγα να την δω από κοντά επιτέλους και να την φωτογραφίσω. Η αλήθεια είναι ότι ακόμα και όταν την είχα μπροστά μου, δεν πίστευα στα μάτια μου. Μία Ferrari παρατημένη στην Ελλάδα.

    Σίγουρα θα αναρωτιέστε πως βρέθηκε όμως εδώ η συγκεκριμένη, και γιατί κατέληξε έτσι. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να σας δώσω την απάντηση που μου έδωσε ο τωρινός ιδιοκτήτης. Το αμάξι το είχε φέρει κάποιος από το εξωτερικό πριν από αρκετά χρόνια, για να το ανακατασκευάσει ως κλασικό. Οι "φήμες" θέλουν να ήρθε από Ολλανδία. Για χρόνια ήταν έξω από ένα φανοποιείο. Από ότι μου είπε ο άνθρωπος, για κάποιο λόγο οι εργασίες δεν προχώρησαν, εκτός από μερικό λύσιμο του εσωτερικού, και το αμάξι αφέθηκε έξω από το μαγαζί σε ένα χωράφι. Σιγά σιγά ξεκίνησαν να το αποψιλώνουν, και αφαίρεσαν διάφορα κομμάτια του ως "τρόπαια", φαντάζομαι παιδιά της περιοχής. Για αυτό και λείπουν τα σήματα, και οι τρεις από τι τέσσερις ζάντες. Η τέταρτη δυστυχώς για αυτούς είχε κολήσει. Πέρασαν τα χρόνια, το αμάξι καταστράφηκε από τους βάνδαλους και τον καιρό, απεβίωσε ο άνθρωπος που το είχε φέρει να το φτιάξει, και αποφασίστηκε να πεταχτεί. Τελικά το πήρε ένας ανακυκλωτής της περιοχής, και το έβαλε στη μάντρα του με σκοπό να το πουλήσει (σε χαμηλή τιμή). Εκεί το είδα και εγώ.

    Τι είδα όμως. Το αμάξι είναι σε πολύ κακή κατάσταση. Το πάτωμα είναι εντελώς σάπιο. Ότι από το εσωτερικό δεν λείπει είναι κατεστραμμένο από τα νερά και τη βρωμιά. Το τιμόνι λείπει. Το ίδιο και οι τρεις ζάντες. Από την άλλη ο V12 είναι στη θέση του, όπως και όλα τα καρμπυρατέρ. Φρένα και αναρτήσεις το ίδιο. Δυστυχώς όμως εκτός του ότι δεν είναι "ποθητή" από τους Ferraristi δεν είναι και το φθηνότερο και ευκολότερο αυτοκίνητο για να ανακατασκευάσει κάποιος. Οπότε η τύχη του είναι μάλλον δεδομένη. Να καταλήξει στην πρέσα.

   Να σας πω την αλήθεια μου, τότε είχα σκεφτεί να την πάρω και να την κλειδώσω σε καμία αποθήκη. Όχι με σκοπό να την φτιάξω. Απλά να την διατηρήσω ως έχει. Δυστυχώς αποθήκη δεν έχω, η τιμή δεν ήταν απαγορευτική, οπότε και δεν έκανα κάποια άλλη κίνηση.

   Και λίγα λόγια για το μοντέλο ως έχει. Είναι μία Ferrari 365 GT4 2+2. Παρουσιάστηκε το 1972 στο Παρίσι ως αντικαταστάτης της 365 GTC/4. Παρήχθη μέχρι το 1976 σε μόλις 525 αντίτυπα. Ο κινητήρας της είναι ένας V12 4390κε απόδοσης 320bhp. Δυστυχώς όπως προείπα δεν είναι ιδιαίτερα "ποθητή" και δεν είναι λίγες αυτές που κατέληξαν στην πρέσα.

Υ.Γ.: Θέλω να τονίσω, ότι την ιστορία του αυτοκινήτου μου την μετέφεραν, οπότε κρατάω κάθε επιφύλαξη για την γνησιότητα της.



Η πρώτη εικόνα.
Άλλη μία για να το συνειδητοποιήσω.
Ο V12.
Από την άλλη μεριά του V.
Τα καρμπυρατέρ που λείπουν, δίνονταν με το αμάξι, απλά τα είχαν βγάλει στη μάντρα.
Μερικά από τα σάπια που λέγαμε.
Σάπια και πάλι, μαζί με χλωρίδα.
Ότι απέμεινε από το εσωτερικό.
Πάει το τιμόνι, πάνε και τα όργανα.
...
Η μόνη Cromodora που δεν έκλεψαν.
Μέρος των επενδύσεων του εσωτερικού βρίσκεται στο πορτ μπαγκάζ.
Κρίμα...


What if...?


Πηγή εικόνας: http://honeyisfunny.blogspot.com/2011/01/cotd-3-ferrari-365-gt4-22-400-412.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου